Profil på hjemmesiden
For at blive medlem af FRISK skal du oprette en profil her på siden. Du opretter en profil ved at klikke på den store pil øverst til højre på siden og derefter på: Opret profil.
Som medlem i FRISK er det din pligt at holde din profil opdateret. Klubben bruger blandt andet dine profiloplysninger til at komme i kontakt med dig. Derfor er det vigtigt at din adresse, telefonnummer og e-mail adresse altid er korrekte. Der er mulighed for at indsætte flere e-mail adresser hvis det ønskes at informationer sendes til begge forældre.
Hvis du glemmer dit password – kan du få det oplyst ved at klikke på den store pil øverst til højre på siden og derefter på: Glemt password. Du vil få tilsendt en e-mail på den e-mailadresse du opgav, da du oprettede din profil i vores system. E-mailen indholder dine login oplysninger.
Mine tilmeldinger
Når du er logget ind på din profil, vil der være en knap med et billede af et betalingskort (Mine tilmeldinger). Herinde kan du se, hvilke hold og events du er tilmeldt og har betalt til i klubben, samt dine e-mails fra klubben. Du vil derfor altid have et overblik over alle dine aktiviteter i klubben på denne side.
Fortrydelsesret
Som udgangspunkt er der ingen fortrydelsesret på købte ydelser såsom kontingenter, holddeltagelse o.l. (se evt. "Lov om visse forbrugeraftaler § 18 stk. 12") . I særlige tilfælde kan der træffes aftale om refundering ved fortrydelse med udbyderen af den pågældende ydelse. Det påhviler forbrugeren selv at kontakte organisationen, som leverer ydelsen, op til 14 dage efter købet har fundet sted i så fald
Medlemskab
Formelt set er du først medlem af FRISK, når du har betalt dit kontingent til klubben. Det er altså ikke nok at have oprettet en profil. Som du kan se under Holdtilmelding på forsiden, tilbyder klubben forskellige medlemskaber.
Opsummeret findes følgende kontigenter:
- Kontingent for dem der løber på Skøjteskolen, enten Skøjteskole begynder eller Skøjteskole øvet
- Kontingent for hold 1-4, Solo 1, Solo 2, Solo 3 eller Solo 4
- Grundkontingent til dem der kun løber Show- eller Formationshold
- Kontingent for de enkelte Show- og Formationshold
Derudover kommer betaling for eventuelt leje af skøjter og skab.
Bemærk at FRISK har en politik om, at medlemmerne kan leje skøjter i de første 2 år, hvor man er medlem. Derefter skal man købe skøjter selv.
Kontingent betaling
Du betaler dit kontingent her på klubbens hjemmeside med bl.a. Dankort, Master Card samt MobilePay. Har du ikke betalingskort, kan du lave en særlig aftale med Kassereren og må forvente en ekspeditionstid, før du kan komme i gang med at rulle på rulleskøjter. (Se kontakt information under Om FRISK og Bestyrelsesmedlemmer). Det er en stor fordel for dig såvel som klubben, hvis du betaler med betalingskort.
I samme øjeblik du har betalt med dit betalingskort, er du medlem af klubben og kan komme i gang med at rulle på rulleskøjter.
Ændring af medlemskab
Såfremt du rykker fra et hold til et andet, og det ikke fremgår af: Mine tilmeldinger, så skriv en e-mail til os, så rykker vi dig til det rigtige kontingent.
Vigtigt
Det er ikke Rulleskøjteklubben FRISK, der ligger inde med dine konto- og kortoplysninger. Det er en service som Nets Danmark A/S via Klubmodul tilbyder og administrerer for klubben. FRISK har således på ingen måde em direkte adgang til dine konto- og kortoplysninger.