Vær at vide om Solo 4

 
Hvad skal du lærer:
Her arbejder vi meget med med dobbeltspringene og også tripelspring. Parallellerne bliver mere avanceret, og vi træner på det højeste niveau inden for skating skills, trin og vendinger.
 
Hvilken række løber du til stævnerne:
Minies (A eller B), espoirs (A eller B) eller Cadet (B eller C).
 
Skating school og stævne krav:
Du skal have meget stævneerfaring og skal kunne lave minimum 2 elementer rent til stævner.
 
Vi forventer at du:
- Afmelder dig træning, hvis du ikke kan komme (du kan bruge Klubmodul app.)
 
Opvarmning for Solo 4:
Opvarmningen er 15 min. lige før, at træningen starter. Det er vigtigt at du varme hele kroppen op, da rulleskøjteløb ellers kan føre til mange skader.
 
Opvarmningsprogram:
- Opvarmning af ankler (cirkulerende bevægelser i ankler)
- Opvarmning af hofter (cirkulerende bevægelser i hofter)
- Opvarmning af knæ (cirkulerende bevægelser i knæ)
- Løb 10 min. start med at løbe stille og roligt, derefter inddrag de nedenstående øvelser imens der løbes:
- Armsving (højre, venstre, begge arme, og begge veje)
- Sidehop (begge ben)
- Krydsløb
- Baglæns
- Spurt for at få pulsen op (giv den 100 %)
- Gennemgå springene og hop ½ runde og frem til halvanden runde på to ben.
- Landinger må også gerne indgå i opvarmningen.
 
 

Følg med

Nyheder - Vis alle

Events - Vis alle